Praca zdalna
Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce stało się faktem kilka dni temu. Ze względów bezpieczeństwa wprowadziliśmy zdalny system pracy dla naszych pracowników. Jednocześnie zapewniliśmy bezpieczny i stały dostep do wszystkich zasobów poprzez system CRM-ERP-DMS, połączenia VPN oraz oprogramowanie Microsoft Teams.
Nasi pracownicy są dla Państwa dostępni pod numerami telefonów komórkowych oraz przez pocztę elektroniczną. Dane kontaktowe można znaleźć w tym miejscu: http://www.certumbroker.com/o-firmie/zespol. Kontaktować z nami można się także za pośrednictwem formularza zamieszczonego na tej stronie: http://www.certumbroker.com/kontakt
Uruchomiliśmy możliwość prowadzenia wideorozmów w oparciu o MS Teams, które w najbliższym czasie będą bezpieczną alternatywą dla spotkań osobistych.
Stały dostęp do danych ubezpieczeniowych (polisy, szkody, wykazy) zapewnia system R2, do którego można się logować pod tym adresem: https://r2-certum.altago.net/index.php
Przypominamy także, że zgłoszenia szkód klienci mogą przekazywać za pośrednictwem formularza zamieszczonego na naszej stronie: http://www.certumbroker.com/zglos-szkode, mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie na numery komórkowe naszych pracowników.